zondag 28 november 2010

Het werd wel weer eens tijd!!

Ik heb al zolang hier niets neergezet. En het is tenslotte niet alleen 2e hands, maar ook mijn haakprojectjes.
Waar ben ik dan zoal mee bezig?
Allereerst ben ik met een aapje bezig voor Koen in paars, rood en groen. Kleuren heeft ie zelf gekozen.

Ook ben ik met een vest voor mezelf bezig. Lekker dik draad met een grote haaknaald. Grote stappen, snel thuis!!

En last but not least; ik kreeg donderdag van m'n lieve collega's allerlei leuke bolletjes en daar ga ik een deken van maken. Net zoals mijn lieve collega's word dat een warme deken. Een heerlijke herinnering...

Ik haak me dus behoorlijk suf.
Wel lekker hoor, zoveel projectjes. Het wordt dan ook nooit saai.

O, wat ook wel leuk is. Ik heb voor Frank een petje gehaakt:

(staat Frank stukken beter dan mij...)
En dat ding blijkt populair te zijn. Ik heb al twee bestellingen binnen van dat ding en heb er inmiddels OOK eentje gemaakt voor Jurgen. Het is gemaakt van katoen. Frank houdt niet van wol, dus daarom katoen. Het is met twee draden gehaakt. Lekker eenvoudig, basispatroontje.

Wordt zeker vervolgd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten